Prezenti la toate cele sase editii anterioare ale conferintei EURO-Fereastra, reprezentantii producatorului de tamplarie Gip au declarat ca evenimentul a fost de fiecare data un bun prilej de "stabilire de noi contacte de afaceri si de socializare cu anumiti colaboratori cu care exista ocazii mai rare de networking". Totodata, acestia au precizat ca, odata cu initierea conferintei EURO-Constructii, volumul de informatii a crescut, fiind un avantaj in plus pentru participanti, avand in vedere ca domeniile constructiilor si cel al tamplariei sunt interdependente. "Suntem interesati ca in cadrul prelegerilor sustinute la EURO-Fereastra 2015, unde, de asemenea, ne-am inscris in auditoriu, sa aflam care sunt noutatile din domeniu si mai ales care sunt investitiile importante derulate la nivel national, finantate atat din fonduri publice, cat si private. De asemenea, din punctul nostru de vedere, aceasta este singura manifestare de profil de pe plan intern care ne sprijina efectiv in derularea activitatii. Pentru promovarea la nivel international, ne-am inscris, recent, intr-un program finantat din fonduri europene, care ne permite participarea la expozitii din Paris, Istanbul sau Belgrad", a declarat Dan Cocosila, director general al Gip Ro Ambient, firma membra a grupului Gip.