Conferinta Internationala despre Sisteme de Tamplarie si Fatade Cortina EURO-Fereastra (editia a opta), ce va avea loc la data de 24 mai a.c., la Radisson Blu Hotel - Bucuresti, marcheaza inca o premiera, de aceasta data in ceea ce priveste un subiect de stricta actualitate pentru administratorii firmelor din bransa - si nu numai.
Astfel, cu prilejul evenimentului, Dorin Bodea, director general al firmei Result Development, din Capitala, se va referi, in calitate de speaker, la problematica de o complexitate deosebita si la solutiile identificate pentru managementul de succes al companiilor active in sectorul ferestrelor. Practic, tema intitulata „Management si vanzari performante pe piata de tamplarie termoizolanta” se va bucura de o atentie deosebita din partea specialistilor prezenti in auditoriu, mai ales ca majoritatea acestora este implicata in administrarea unei societati din bransa.
Astfel, cu prilejul evenimentului, Dorin Bodea, director general al firmei Result Development, din Capitala, se va referi, in calitate de speaker, la problematica de o complexitate deosebita si la solutiile identificate pentru managementul de succes al companiilor active in sectorul ferestrelor. Practic, tema intitulata „Management si vanzari performante pe piata de tamplarie termoizolanta” se va bucura de o atentie deosebita din partea specialistilor prezenti in auditoriu, mai ales ca majoritatea acestora este implicata in administrarea unei societati din bransa.
Descriind pe scurt aspectele ce vor fi abordate in expunerea sa, Dorin Bodea a explicat ca acestea se refera, in principiu, la noua realitate economica globala - respectiv la metodele de a contracara scaderea profitabilitatii (in contextul existentei unor riscuri ce nu pot fi neglijate). „De asemenea, vor fi abordate in amanunt si intr-un mod interactiv elemente ce tin de specificul pietei producatorilor de tamplarie din Romania si principalele probleme ale acestora, propunandu-se diverse solutii de crestere a cifrei de afaceri, prin construirea sistemului managerial si a celui de vanzari. Mai mult, in contextul actual, dilema antreprenorilor (intreprinzatorilor activi in industria tamplariei) ramane dezvoltarea afacerii versus dezvoltarea organizatiei, motiv pentru care am pregatit si un studiu de caz, asupra unei companii ipotetice (firma ABC), unde s-a realizat o interventie profesionala - de catre o societate specializata in solutii de dezvoltare organizationala in management si vanzari, rezultatele pozitive neintarziind sa apara”.