* Alexandru Oancea, director de marketing al Veka Romania: "Ne exprimam satisfactia in legatura cu decizia de reluare a traditiei de organizare a unei conferinte de specialitate vizand domeniul tamplariei termoizolante. La editiile din 2007, 2008 si 2009, Veka a participat la EURO-Fereastra de pe pozitia de partener principal, fapt ce ramane valabil si in 2012. Am hotarat sa acordam o atentie deosebita manifestarii respective intrucat consideram ca aceasta constituie cel mai important eveniment de comunicare la nivelul specialistilor pentru acest domeniu de activitate. Pentru compania noastra, obiectivul principal este cel de informare in legatura cu stadiul de dezvoltare a pietei de profil. De asemenea, intentionam la randul nostru sa transmitem un mesaj coerent despre contextul european in ceea ce priveste conceptele de eficienta energetica si de globalizare bazata pe calitate. Din pacate, exista diferente nete intre modalitatile de abordare din Romania si alte state din Uniunea Europeana. Astfel, chiar daca inclusiv in Germania se negociaza intens in planul preturilor, totusi caracteristicile de performanta nu sunt ignorate, asa cum se intampla astazi, din pacate, pe plan local. Tocmai de aceea, cu ocazia EURO-Fereastra vom insista asupra atentionarii producatorilor in legatura cu exigentele de calitate, insa ne vom concentra si in ceea ce priveste constientizarea antreprenorilor de constructii prezenti la evenimentul conex despre faptul ca beneficiarii finali sunt tot mai bine informati si detin cunostinte suficient de aprofundate privitoare la caracteristicile tehnice pe care trebuie sa le indeplineasca un ansamblu de tamplarie termoizolanta".
 

Parteneri institutionali:

Organizatori:
Asociatia Producatorilor de Materiale de Constructii din RomaniaCIROM Ministerul Fondurilor Europene AVIR ECONET ANMAR ADUCSIEAR
ROGCB BPIE AAECAHK ARACO PPTT PSCARIC
OAR UAUIM AICPS ARISIAIIROUTCBCTDS