Claudiu Braic, coordonator al departamentului de marketing al Magnicom: „Am luat decizia sa participam in premiera la aceasta conferinta, intrucat este un eveniment la care este prezenta majoritatea furnizorilor si producatorilor din domeniu, care au posibilitatea sa se intalneasca si sa se informeze. De asemenea, pentru ca vor fi invitati reprezentanti ai domeniului din strainatate, am fi interesati de o opinie pertinenta a acestora asupra evolutiei sectorului intern de tamplarie termoizolanta. Aceasta ar putea sa ne ajute in demersurile de dezvoltare, chiar daca firmele autohtone au impresia ca trendul pe care s-a inscris bransa este optim. Consideram ca subiectul central al prelegerilor, respectiv situatia actuala a segmentului specific de piata, este ales, astfel, foarte bine, intrucat toate societatile de profil sunt interesate de perspectivele domeniului. Am dori, de asemenea, sa asistam la discutii despre standardizare, despre marcajul CE (un aspect neglijat in acest moment de autoritati) si despre modalitatile de elaborare si respectare ale caietelor de sarcini de catre forurile abilitate, unde, personal, am intampinat foarte multe dificultati. In ceea ce priveste evolutia pietei autohtone de anul acesta, consideram ca aceasta va stagna, mentinandu-se conditiile dificile. Chiar si asa, vizam obtinerea unei majorari de 10% a cifrei de afaceri, comparativ cu cele 2,5 milioane de euro consemnate in 2010 si consideram ca obiectivul este tangibil, prin dezvoltarea productiei si a activitatilor de export. In 2011, am derulat operatiuni de acest tip pentru ansambluri din PVC in tari precum Belgia, Franta, Suedia, Algeria sau Africa de Sud, pe plan intern aria de distributie fiind extinsa la nivel national, prin livrari directe si colaborari cu aproximativ 60 de dealeri si parteneri. In activitatea noastra generala sunt incluse, de asemenea, activitati de distributie a profilelor din PVC, accesorii, feronerie, precum si operatiuni de procesare a sticlei si de infoliere a reperelor PVC. Consideram ca principalul beneficiu pe care il vom avea in urma participarii la EURO-Fereastra va consta intr-o informare temeinica”.


Parteneri institutionali:

Organizatori:
Asociatia Producatorilor de Materiale de Constructii din RomaniaCIROM Ministerul Fondurilor Europene AVIR ECONET ANMAR ADUCSIEAR
ROGCB BPIE AAECAHK ARACO PPTT PSCARIC
OAR UAUIM AICPS ARISIAIIROUTCBCTDS