Descriere: Implementarea cu succes a cerintelor cuprinse in specificatiile standardelor europene din bransa de tamplarie termoizolanta si fatade cortina; aplicarea marcajului CE la aceste categorii de produse si introducerea sistemului de certificare a calitatii.
Conferentiar: Dipl. Ing. M.Eng. Torsten Voigt,  - director departament  IFT Rosenheim

Studii: Facultatea de Tehnologie a Lemnului, Universitatea Politehnica, Rosenheim, promotia 1996.
Experienta profesionala: (2000 - prezent) director Departament Usi, Porti  si Tehnica de Securitate, IFT Rosenheim; director departament certificare IFT Rosenheim; (1999 - 2000) director Departament Usi si Sisteme de Siguranta, IFT Rosenheim, responsabil cu testarea produselor rezistente la foc/fum si a feroneriei antiefractie; (1996 - 1999) inginer la IFT Rosenheim  cu specializarea "Testarea produselor rezistente la foc/fum"

Descriere: Metode de economisire e energiei in sezonul rece si cel estival prin utilizarea de materiale si tehnologii performante la executia de ferestre si geam termoizolant.
Conferentiar: Dipl. Ing. Klaus SPECHT - departament sticla, materiale de constructii si fizica cladirilor
Studii: absolvent al Universitatii  de Stiinte Aplicate, Sonthofen, promotia 1995.
Experienta profesionala: (2001 - prezent) specialist in cadrul departamentului sticla, materiale de constructii si fizica cladirilor, IFT Rosenheim; (2000 - 2001) asistent la Universitatea Tehnica, München.
Alte studii: (2000) studii de masterat la Universitatea Tehnica, München, in domeniul tehnologiei fatadelor cortina tip double - skin; (1996 - 2000) studii de inginerie mecanica la Universitatea din Kempten, specializarea protectia mediului si conservarea energiei; aplicatii practice in domeniul productiei de utilaje si echipamente, tehnologie solara.

Descriere: Instalarea tamplariei termoizolante constituie o etapa importanta, intrucat deficientele de montaj pot compromite calitatea ferestrelor. Prin urmare, tehnicienii firmelor specializate trebuie sa respecte cerintele specifice inca din stadiul de calcul al cotelor si pana la asamblarea finala, astfel incat caracteristicile de performanta a ansamblurilor in exploatare sa fie similare celor declarate de producator. In cadrul temei, vor fi prezentate principalele aspecte referitoare la anduranta montajului, prin aplicarea unor proceduri inovatoare, identificate de cercetatorii Institutului pentru Tehnica Ferestrelor IFT Rosenheim.
Conferentiar: Dipl. Ing. M.Eng. Torsten Voigt,  - director departament  IFT Rosenheim
Studii: Facultatea de Tehnologie a Lemnului, Universitatea Politehnica, Rosenheim, promotia 1996.
Experienta profesionala: (2000 - prezent) director Departament Usi, Porti  si Tehnica de Securitate, IFT Rosenheim; director departament certificare IFT Rosenheim; (1999 - 2000) director Departament Usi si Sisteme de Siguranta, IFT Rosenheim, responsabil cu testarea produselor rezistente la foc/fum si a feroneriei antiefractie; (1996 - 1999) inginer la IFT Rosenheim  cu specializarea "Testarea produselor rezistente la foc/fum"
Descriere: Datele analizate de specialistii InterConnection releva faptul ca, incepand cu 2004, bransa producatorilor de tamplarie din tarile central si est-europene a inregistrat un trend puternic ascendent. Potentialul deosebit de crestere a vanzarilor de tamplarie si majorarea investitiilor efectuate pentru executia lucrarilor de constructii (mai ales in statele care  au aderat recent la UE) indica faptul ca, pe termen mediu (pana in 2008), media generala de sporire a livrarilor in aceasta regiune va fi de aproximativ 5,5%, mult peste cea preconizata la nivel continental. in 2005, s–au comercializat 18,8 milioane u.f. (in valoare de 1,3 miliarde euro, ceea ce constitue un salt de 4,7% fata de 2004. Situatia economica favorabila si cresterea cererii reprezinta principalii factori ce vor influenta dezvoltarea. Companiile din bransa beneficiaza atat de sporirea comenzilor, cat si de alinierea preturilor la ansambluri in concordanta cu alte tari din UE, acest proces urmand sa fie definitivat in 2015.
Conferentiar: Konrad HOLUBEK, director al filialei INTERCONNECTION CONSULTING GROUP  - Barcelona
Studii: Universitatea de Management HEC din Paris
Experienta profesionala: (2007)  director al reprezentantei din Barcelona a Interconnection Consulting Group; responsabil pentru dezvoltarea afacerilor la societatea de consultanta Altran din Polonia;  analist in cadrul departamentului de fuziuni si achizitii la KPMG Norvegia
Alte studii: master in economie - Universitatea Aix Marseille III - Franta
Descriere: "Renovarea cladirilor existente cu tamplarie termoizolanta din PVC, din perspectiva reglementarilor europene" include o clasificare a imobilelor destinate reabilitarii. Totodata, vor fi prezentate: cerintele actuale de termo-fonoizolare, elementele de siguranta antiefractie, executia si montajul de ferestre/usi din PVC la constructii existente (in conditii de rentabilitate), durabilitatea si revalorificarea tamplariei termoizolante cu profile din PVC.
Conferentiar: Heinz - Cord KRUSE,  sef departament aplicatii tehnice Veka AG - Germania
Heinz - Cord Kruse este o persoana reprezentativa pentru bransa producatorilor de profile PVC. Nascut in 1944, specializat in tehnologia constructiilor de masini, Heinz - Cord Kruse a activat de la inceputul anilor '70 in bransa tamplariei termoizolante din Germania. Din anul 1976 s-a implicat in dezvoltarea sistemelor de profile Veka. In prezent, conduce departamentul de cercetare, dezvoltare si aplicatii tehnice din cadrul companiei. Profesionist, cu o inclinatie puternica spre partea practica, Heinz - Cord Kruse a devenit o figura marcanta a asociatiilor germane de profil, fiind membru al QAE si VKFS, ambele cu sediul in Bonn, respectiv membru in comisia de asigurare a calitatii.
Descriere: Specialistii firmei Alu Design asigura servicii de proiectare tehnologica pentru pereti cortina si constructii speciale din metal si sticla, intocmind inclusiv studii de fezabilitate specifice. In cadrul temei, vor fi conturate principalele aspecte referitoare la calitatea si caracteristicile de performanta ale panourilor vitrate pentru fatade cortina, specificandu-se metodele de evitare a eventualelor deficiente.
Conferentiar: Lucian PETRE,  director general ALU DESIGN
Studii: (1990 - 1995) Facultatea de Mecanica Fina din cadrul  Institutului  Politehnic Bucuresti.
Experienta profesionala: (1999 - prezent)  director general Alu Design; (1997 - 1999)  inginer proiectant sectia aluminiu Aedificia Carpati; (1996 - 1997)  inginer cu functia de director executiv filiala Bucuresti a Tehnotur.
Descriere: Automatizarea este o etapa absolut necesara in evolutia unei firme, determinand organizarea optima a fluxului de productie si - implicit - a activitatii de birou. Intr-o anumita etapa de dezvoltare aceasta se impune, fie ca este vorba de utilaje noi de productie sau de diminuarea interventiei factorului uman in procesul de productie. Putem determina mai multe grade de automatizare, in functie de marimea unei firme, de resursele acesteia sau de viziunea managerului. Avantajele prezentate sunt multiple in cazul in care investitia este dimensionata corect si sustinuta ulterior prin aplicarea procedurilor stabilite.
Conferentiar: Vlad ALEXANDRESCU , director general GMVA
Studii: (1997) Universitatea Tehnica de Constructii Bucuresti (UTCB), Departamentul de  Inginerie Civila, Specializarea Managementul Constructiilor; (1993 - 1996) studii la Institut National de Sceances Appliquées (INSA) Rennes , Franta.
Experienta profesionala:  (2000 - prezent) co-fondator al firmei GMVA - consultanta in constructii, servicii,  reprezentant si asistenta pentru firmele Fendata, Klaes, Plustec, IT Havel Management - Austria; (1999 - 2000) - reprezentant pentru Romania al firmei Alsecco GmbH, Germania; (1997 - 1999)  inginer proiectant Wicona Danesco, reprezentanta pentru Romania a firmei Wicona GmbH, sisteme de tamplarie din aluminiu, Germania; (1997 - 1997) inginer proiectant la SC Industrial Conpref SA, constructii si structuri din lemn; (1992 - 1995)  stagii in constructii la Toulouse si Cahors, Franta.
Descriere: Recenta introducere a marcajului CE pentru ferestre si usi reprezinta actul de identitate al tamplariei termoizolante in zona comunitara. Aplicarea acestui simbol este obligatorie de la 1 februarie 2009 pentru toti fabricantii care doresc sa-si comercializeze produsele pe piata. In acelasi timp atestarea conformitatii constitue singura solutie care permite firmelor autohtone sa efectueze livrari pe pietele din alte tari europene. Datorita  acestei situatii se asteapta ca  vanzarile  sa creasca semnificativ in urmatorii ani. In noile circumstante, un producator roman de ferestre si usi are doar trei optiuni: sa se focalizeze pe piata natiopnala (care se dezvolta rapid), sa incerce sa exporte produsele in alte tari europene sau sa se axeze pe ambele strategii. In cadrul conferintei, Panos Kallias, vicepresedintele Federatiei Producatorilor Europeneni de Ferestre, Usi si Fatade Cortina din Aluminiu va prezenta cateva  aspecte referitoare la posibilitatile unei companii autohtone de a aborda noua piata a tamplariei.
Conferentiar: Panos KALLIAS, vicepresedinte FAECF
 
Studii: Facultatea de Inginerie Electrica, Universitatea Aristotel din Salonic, Grecia
Experienta profesionala: (2001-prezent) - presedinte si vicepresedinte al Federatiei Producatorilor Europeni de Ferestre, Usi si Fatade Cortina din Aluminiu (FAECF); membru in comitetul de conducere al Eurowindoor (Confederatia Europeana a Fabricantilor de Tamplarie Termoizolanta si Pereti Cortina din Aluminiu, PVC sau Lemn Stratificat); co-fondator, director comercial si director adjunct al Doral SA Aluminium Systems Extrusion - Grecia; inginer la Elf Aquitaine - Paris si la Maxwell Corporation - Londra
Alte studii: MBA la Scoala Superioara de Afaceri Paris, Franta si la Universitatea Oxford, Marea Britanie
Descriere: In cadrul temei, vor fi analizate principalele aspecte referitoare la piata autohtona de tamplarie si la domeniile conexe. Datele furnizate de Neomar Consulting se refera la: structura pietei si gradul de utilizare a profilelor din PVC/aluminiu, in functie de tip, culoare, clase de calitate etc.; analiza nivelului de echipare a ferestrelor cu glafuri si rulouri (ponderea pe piata a principalelor sortimente); situatia sectorului de sticla arhitecturala si geam termoizolant pentru ferestre, usi fatade cortina etc.; structurarea producatorilor de ferestre/usi din punct de vedere al capacitatii de fabricatie, nivelului efectiv de executie a ansamblurilor si al numarului de angajati; ponderea cheltuielilor cu publicitatea in investitiile totale ale unei firme din bransa de ferestre/usi.
Conferentiar: Bogdan FUNIERU,  director general NEOMAR CONSULTING
Studii: (1997 - 2001)  Academia de Studii Economice Bucuresti, Facultatea de Marketing.
Experienta profesionala: (2003 - prezent)  director general Neomar Consulting, Bucuresti; (2001 - 2002) director dezvoltare la eID Interactive,  Bucuresti; (1999 - 2001)  consultant de marketing, director de proiect la Mercury Research.
Descriere: Companiile specializate in executia/comercializarea de ferestre si usi isi promoveaza produsele prin folosirea denumirii profilelor din care sunt realizate ansamblurile. Renumele furnizorului reprezinta un atu important pentru imaginea firmei, dar beneficiarii solicita informatii complete atat despre produse, cat si despre fabricanti. In prezent, putini producatori au inteles ca se impune implementarea unor noi strategii de comunicare cu clientii, bazate pe crearea unei marci proprii. Inregistrarea simbolului comercial contribuie la personalizarea ofertelor. In cadrul temei, vor fi detaliate aspecte referitoare la caracteristicile unui brand de tamplarie, elaborarea simbolului specific, metode de promovare etc. 
Conferentiar: Laurentiu NITA , director general FREE COMMUNICATION
Studii: (1995 - 2000) Academia de Studii Economice Bucuresti, Facultatea de Cibernetica, Statistica si Informatica.
Experienta profesionala: (2001 - prezent) director executiv Free Communication, Bucuresti;  membru fondator al Clubului Roman al Companiilor de Relatii Publice; (2002 - 2004)  trainer oficial PR la Institutul Irecson, Bucuresti; (1998 - 2001) account manager la Image Promotions Bucuresti.
Descriere: Mediul de afaceri din Romania devine din ce in ce mai concurential. Chiar si piata ferestrelor, unde cererea este foarte mare, a ajuns intr-un moment in care vor rezista doar companiile care sunt pregatite sa faca fata concurentei si asteptarilor tot mai mari ale clientilor. Produsele au inceput sa nu mai fie „cumparate”, ci sa fie „vandute”. Acest lucru se poate face doar de catre organizatiile orientate spre vanzare, care sunt preocupate de instruirea si dezvoltarearesurselor umane. In aceste companii cuvintele "training, coaching, motivare, comunicare, vanzari, echipa, conducere, coordonare" sunt transformate in practici de succes.
Conferentiar: Dan LIXANDRU , director general PRO BUSINESS CONSULTING
Studii: (1995 - 1999) Facultatea de Sociologie, Universitatea, Bucuresti; (1988 - 1994)  Facultatea de Electrotehnica, Universitatea Politehnica, Bucuresti .
Experienta profesionala: (2002 - prezent)  director general Pro Business Consulting, companie specializata in training, coaching si dezvoltare organizationala; (1998 - 2005) training manager, head of traininig & education, coordonator training, trainer ING Group; (1994 - 1998)  inginer de vanzari, manager de zona in companii din urmatoarele industrii: sisteme de alarma, copiatoare, electrocasnice.
Cursuri de specializare: (1997 - 1999) Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative - Departamentul de Relatii Internationale.
Descriere: Mystery-shopping este un serviciu folosit cu succes pe pietele din Europa de Vest si SUA, care incepe sa fie utilizat si de firmele din Romania, ca metoda de control si evaluare a personalului implicat in vanzari . Este vorba despre asa-numitii "cumparatori-spioni", care intra in magazine fara a intentiona sa achizitioneze produse, ci pentru a evalua comportamentul angajatilor fata de clienti. Auditul de mystery-shopping reprezinta un instrument util managerilor unei companii din bransa de tamplarie, in vederea analizei situatiei reale a departamentului comercial. Intr-o piata concurentiala, cum este cea din domeniul tamplariei, preturile tind sa se stabilzeze la un anumit nivel, calitatea deservirii clientului devinind esentiala pentru succesul afacerilor.
Conferentiar: Cornel NEACSU , director general MIT INCOGNITO
Studii: (2003) evaluator, membru ANEVAR, specializarea: evaluarea afacerilor; (1986 - 1991) Facultatea Tehnologia Constructiilor de Masini din cadrul  Institutului  Politehnic - Bucuresti 
Experienta profesionala: (2005 - prezent) director executiv Mit Incognito, Bucuresti; (2004 - 2005) director divizia training Mit&M Management Consult, Bucuresti; lector, acreditat InWent - Germania; lector training vanzari si marketing; (2003 - 2004)  director executiv Vilexim,  Bucuresti; (1995 - 2002) director de marketing si comercial Setum,  Bucuresti; (1993 - 1994) sef serviciu marketing-contractari Setum, Bucuresti; (1992 - 1993)  inginer proiectant Setum, Bucuresti.
Cursuri de specializare: (2004)  management profitabil -  InWent - GTZ Germania; (2003)  evaluarea intreprinderii, organizat de Anevar; (1998)  bazele contabilitatii, la Centrul national de instruire OK Service; (1995) targuri si expozitii comerciale internationale, organizat de Camera de comert si industrie a Romaniei; (1995) business management, in cadrul Dragan European Business School, Bucuresti; (1994)  noul sistem contabil - Colegiul consultativ al contabilitatii, Bucuresti; (1993 si 1996)  management si marketing, la Institutul International de Management si Marketing, Bucuresti.
Descriere:

In cadrul temei, vor fi analizate aspecte referitoare la nivelul de competitivitate a firmelor autohtone pe piata europeana de tamplarie. Ca urmare a integrarii Romaniei in structurile UE bransa nationala a producatorilor de ferestre se confrunta cu un fenomen de acutizare a concurentei. Astfel strategiile actuale de management trebuie sa tina cont de : respectarea legislatiei nationale si europene, alinierea la standardele din domeniu; managementul calitatii servicilor (competenta - calitate - succes); necesitatea implementarii sistemului SR EN ISO 9001 - 2001; formarea profesionala (calificarea angajatilor implicati in  activitatea de fabricare/montaj tamplarie din aluminiu si PVC, precum si in  executia de geam termoizolant-cerinta prevazuta in standardul SR EN ISO 9001 - 2001).

Conferentiar:

Iulia Adriana  IONESCU, director departament calitate PGFF

Studii: (1994 - 1999) - Universitatea Politehnica Bucuresti .
Experienta profesionala:  (2006 - prezent)  general manager, TÜV Karpat - Partener al TÜV Thüringen si Camera de Comert si Industrie a Romaniei; (2002 - 2006)  manager project pentru Romania, TÜV Thüringen Germania; (2001 - 2002)  senior consultant, Auditeco; (1999 - 2001)  inginer la Uzina Republica.
Cursuri de perfectionare:  (2001-2002)  pregatire profesionala in domeniul efectuarii de proiecte pentru implementarea sistemelor de management al calitatii si protectia mediului; evaluator si auditor de mediu in cadrul TÜV Akademie Eisenach, Germania.
Descriere:

Domeniul executiei de tamplarie termoizolanta este reglementat, la nivelul Uniunii Europene, de prevederile standardului SR EN 13451, normativ care detaliaza procedurile de aplicare a marcajului CE, obligatoriu din 2009. La nivel national, este important ca reprezentantii companiilor din bransa sa fie informati in legatura cu exigentele SR EN 14351, referitoare la Testarea Initiala a Produsului (ITT) si la Controlul Productiei Fabricii (FPC). Astfel, daca FPC constituie un demers relativ facil pentru firmele care au implementat sistemul de management integrat al calitatii, conform ISO 9001:2000, efectuarea ITT este mai dificila si impune alocarea unor fonduri importante. Una dintre solutiile acceptate de autoritatile comunitare si reglementate in cadrul Ghidului M este reprezentata de posibilitatea realizarii ITT in cascada (testarea de catre furnizorul de sisteme a unui numar de ferestre/usi, cu tipo - dimensiuni convenite de comun acord cu partenerii sai).

Conferentiar:

arh. Anca POPA , consilier tehnic PPTT

Studii: (1979 - 1983)  Universitatea de Arhitectura si Urbanism „Ion Mincu” din Bucuresti.
Experienta profesionala: (in prezent) membru al  Comitetului Tehnic 318 ASRO - Ferestre, usi, elemente de inchidere si accesorii pentru constructii;  reprezentant al PPTT in Comisia Tehnica 12 din cadrul Ministerului Dezvoltarii Regionale, Lucrarilor Publice si Locuintei;  membru al grupului de lucru WG 1+2 - Windows and doors din cadrul CEN TC 33 - Doors, windows, shutters, building hardware and curtain walling; (2004 - prezent) - consilier tehnic, Patronatul Producatorilor de Tamplarie Termoizolanta, Bucuresti; (1985 - 2004) - Institutul  Carpati - Proiect,  Bucuresti.
Descriere:
Fondurile Structurale reprezinta unul dintre cele mai generoase instrumente financiare dedicate dezvoltarii tarilor membre ale Uniunii Europene. in Romania, Fondurile Structurale sprijina dezvoltarea unui mare numar de domenii, intre care se numara de exemplu dezvoltarea sectorului economic prin investitii privind initierea, extinderea, dotarea sau modernizarea agentilor economici.
Prezentarea va oferi raspunsuri concise la intrebari cum ar fi: ce criterii trebuie indeplinite pentru obtinerea finantarii, pentru ce activitati se poate obtine finantare nerambursabila, care sunt principalele etape care trebuie urmate pentru accesarea Fondurilor Structurale.
Conferentiar: Ioana DERSCANU,  consultant PGFF 
Studii:(1993-1997) Facultatea de Drept – Universitatea Bucuresti
Experienta profesionala: (2006 – prezent) consultant/expert/instructor, director la IOANA DERSCANU Consulting SRL; (2007) expert national, Universitatea din Ghent, Belgia - responsabil proiect “trESS – Training si raportare asupra securitatii sociale europene" (Beneficiar: Comisia Europeana); (2007) expert, LDK Consultants, Bucuresti - responsabil proiect Phare "Campanie de Educare privind Drepturile Copilului" (Beneficiar: Agentia Nationala pentru Protectia Copilului); (2005-2007) consultant/expert, Bernard Brunhes International, Bucuresti - responsabil proiect Phare "Agentia Nationala pentru Prestatii Sociale" (Beneficiar: Ministerul Muncii, Familiei si Egalitatii de Sanse); (2007) expert, Unioncamere del Veneto, - responsabil proiect Phare "Managementul Retelei Multiplicatorilor de Informatie Europeana" (Beneficiar: Reprezentanta Comisiei Europene in Romania); (2007) trainer, Institutul Roman de Training, Bucuresti - sustinerea de sesiuni de training privind ciclul managementului de proiect si finantarea proiectelor din Instrumentele Structurale; (2006-2007) membru al Comitetului de Consiliere , Central and European Trust for Civil Society, Bucuresti; (2006)  manager de proiect, Programul Natiunilor Unite pentru Dezvoltare - asistenta si consiliere pentru dezvoltarea regionala si locala din regiunea Centru (Beneficiar PNUD si Ministerul Integrarii Europene); (2000-2006)  evaluator/observator,  Delegatia Comisiei Europene,  Bucuresti - evaluarea cererilor de finantare nerambursabila sau ofertelor pentru servicii, in diverse domenii legate de actiunile Uniunii Europene in Romania; (2004-2005) director de dezvoltare, Bostina & Asociatii Management Consulting, Bucuresti - consultanta si formare in domeniul proiectelor finantate de organisme internationale; (2000-2004) coordonator pentru sectoarele: societate civila , asistenta sociala, securitate  sociala, anti-discriminare la Delegatia Comisiei Europene, Bucuresti in domeniul programelor de finantare; (1998-2000) consultant si evaluator la Delegatia Comisiei Europene, Bucuresti - programe CE pentru societatea civila; (1998) consilier juridic, Fundatia ESTUAR, Bucuresti; (1997-1998) trainer,  Fundatia pentru Dezvoltarea Societatii Civile, Bucuresti; (1995-1997) presedinte, Asociatia Europeana a Studentilor in Drept, Bucuresti
Alte studii: (1996-1997) curs "Instructor in managementul organizatiilor nonprofit" in cadrul Charities Evaluation Services – Marea Britanie, in parteneriat cu Fundatia pentru Dezvoltarea Societatii Civile – Romania; (1999) curs de formare a formatorilor "Procesul Democratic si Educatia Adultilor" la Institutul Romano-Danez pentru Educatia Adultilor si Centrul Danez de Cercetare si Dezvoltare pentru Educatia Adultilor ); (2005 – 2006) curs de formator in domeniul Fondurilor Structurale la Institutul National de Administratie, Romania (INA), in colaborare cu InWent Capacity Building International, Germania, si Institutul de Politici Europene Berlin IEP, Germania cu tema "Institutii si politici UE, instrumentele structurale in UE si in Romania, managementul ciclului de proiect, instruire"
 
Descriere:
Economia de energie reprezinta o cerinta de actualitate, care poate fi indeplinita prin utilizarea de materiale si tehnologii performante destinate executiei cladirilor. Lider in inovatii, concernul Schüco -  Germania dispune de un departament de cercetare - dezvoltare care creeaza numeroase solutii pentru imbunatatirea performantelor termice ale sistemelor folosite la fabricatia de tamplarie din aluminiu si fatade cortina.
Noile serii Schüco pentru tamplarie si pereti cortina, cu proprietati termoizolante superioare, concepute in vederea sporirii productivitatii si a randamentului prelucrarii, vor fi lansate in curand pe piata romaneasca, prin intermediul Aluköenigstahl.
Sistemele din otel marca Jansen se aliniaza la trendul actual, pentru reducerea pierderilor energetice.
In cadrul seminarului, vor fi prezentate solutiile tehnice inovatoare de la Schüco si Jansen, precum si cateva exemple ale unor obiective realizate in Romania, prin integrarea de sisteme speciale.
Conferentiar: ing. Geo BOSTAN,  director de vanzari pentru Bucuresti, ALUKÖNIGSTAHL

Angajat la firma Alukönigstahl din anul 2002, ing. Geo Bostan este, in prezent, director de vanzari pentru Bucuresti. A contribuit la proiectarea elementelor de fatada pentru realizarea a numeroase imobile de birouri, dintre care se disting: sediul Connex, Impact - Construdava, Bucharest Business Park, Nord Gate, S Park.

Descriere: Sistemul din PVC Alphaline 90 reprezinta cea mai recenta gama de profile lansata de compania Veka pe piata europeana. In curand, acest sistem va deveni accesibil  si pentru producatorii de tamplarie termoizolanta din Romania. In cadrul seminarului tehnic, vor fi prezentate, in avanpremiera, caracteristicile noii serii Veka Alphaline 90: paleta de profile, proceduri de executie a ansamblurilor, proprietati de izolare termica, elemente constructive etc.
Conferentiar: Zoltán GÉZA,  director national de vanzari VEKA ROMANIA
Studii:  Facultatea de Constructii, Institutul Politehnic din Timisoara.
Experienta profesionala: (2005 - prezent) director national de vanzari, Veka Romania, responsabil cu definirea strategiei de pozitionare pe piata a firmei, ca lider in calitate; (2000 - 2005) director teritorial de vanzari Veka Romania, cu atributii de implementare a planului de marketing, concretizata prin cresterea numarului de parteneri; (1998-2000) inginer constructor, Rehau Polymer, specializat in acordarea de consultanta tehnica pentru aplicatii specifice domeniului instalatiilor.
Alte studii:  cursuri post-universitare aprofundate la Universitatea Tehnica din Cluj-Napoca.
Descriere:

Albio 102 este un sistem de profile din aluminiu pentru pereti cortina (AlMgSi 0,5 F22, DIN 1725) prevazut cu un spatiu intre rame de 12 mm. Caracteristica principala a acestuia este ca ramele geamurilor se fixeaza pe elementele orizontale fara sa fie nevoie de piese intermediare, precum si faptul ca permite transformarea oricarei ferestre fixe in fereastra mobila prin simpla montare a unui maner pe aceasta, chiar si dupa incheierea lucrarilor de constructie, determinand astfel reducerea costurilor aferente achizitionarii accesoriilor cu peste 40%. Sistemul este certificat ISO 9001, iar vopsirea si anodizarea sunt realizate in concordanta cu standardele europene QUALICOAT si QUALANOD. Dimensiunile profilului sunt de 71,6 mm latime si intre 71,5mm si 113 mm adancime, permitand utilizarea unui geam termoizolant cu o grosime de 20 mm. Prin folosirea a trei garnituri EPDM se asigura o etansare la apa incadrata in clasa E3, la vant VE si la aer A3.De asemenea, se vor prezenta detalii despre seriile Albio 130 ( sistem conventional de pereti cortina), STET - 2001 (sistem de pereti cortina  cu paneluri suspendate din sticla)  si  Albio Solar 100 (elemente de umbrire)  

Conferentiar:  Dimitris PAPACHRISTOS, departament cercetare si asistenta tehnica EXALCO ROMANIA
Studii: (2000 - 2001) Universitatea din Birmingham, Marea Britanie, master in Management in Constructii.
Experienta profesionala: (2003 - prezent) departamentul de cercetare si asistenta tehnica Exalco SA; (2001 - 2002)  compania de constructii GNOMON ATE - planificare si urmarire de santier pentru  proiecte de infrastructura ale Complexului olimpic din Atena; (1998)  serviciul public de epurare a apei din Larisa (DEYAL).
Cursuri de specializare: proiectare asistata de calculator in AUTOCAD R14 - R2000;  curs de  managementul valorii - IVM Anglia.
Descriere: Trocal AluFusion reprezinta un sistem performant care imbina caracteristicile de termoizolare si protectia fonica asigurate de PVC cu anduranta, stabilitatea si aspectul aluminiului. Datorita structurii speciale, Trocal AluFusion permite realizarea unor elemente de tamplarie cu panouri vitrate de mari dimensiuni, de maximum 3,5 m inaltime. Eficienta in procesul de productie, comportarea optima in exploatare, economia de energie si intretinerea facila sunt principalele aspecte pentru care Trocal AluFusion constituie solutia viitorului.
Conferentiar: Gabriel BALASOIU, departament vanzari  PROFINE ROMANIA
Studii: (1993 - 1999)  Academia Tehnica Militara Bucuresti, specializarea "Constructii militare, civile si industriale".
Experienta profesionala: (2001 - 2007) reprezentant vanzari, Profine Romania - Bucuresti; (1999 - 2001)  inginer Vanzari, HT Troplast Romania - Bucuresti (marca Trocal); (1995 - 1996)  colaborare cu firma Comproiect 92 din Ploiesti la realizarea unui soft in domeniul petrolier.
Cursuri de specializare: (1994) participant la programe de instruire in domeniul tamplariei PVC; (1996)  curs de calculatoare atestat de Ministerul Educatiei (Word,Excel,Internet); (1994)  curs de calculatoare atestat Autodesk (Autocad 14).
Descriere: Grupul Den Braven este lider mondial in izolanti profesionali, in productia de siliconi, acrili, spume poliuretanice si polimeri MS. Unitatile de fabricatie Den Braven realizeaza peste 4.000 de produse destinate industriei constructiilor, cifra medie de afaceri anuala depasind 450 milioane de euro. Numarul de angajati in cadrul concernului este de 1.300 de persoane.
Peste 1,5 miliarde de metri liniari de rosturi se izoleaza anual cu spuma poliuretanica, oferind avantaje importante fata de alte materiale utilizate la montajul de ferestre si usi, intrucat un tub incarcat cu maximum un litru din acest produs va expanda in rost pana la 55 litri de spuma poliuretanica. Ca efect general, se remarca reducerea considerabila a costurilor de transport si a emisiilor nocive de bioxid de carbon generate de exploatarea autoutilitarelor. De asemenea, se diminueaza pierderile de energie din locuinte si se remarca o sporire a confortului termic al imobilelor. Spumele poliuretanice Den Braven respecta toate prevederile standardelor UE, produsele fiind comercializate in circa 100 tari din intreaga lume.
Conferentiar: Ad K. van der Rhee, consultant general pentru spuma PU - Den Braven Group
Studii: specializari in chimie generala, inginerie chimica, chimia mediului, sistemul de  management al calitatii.
Experienta profesionala: (2006–prezent) - consultant general pentru spuma poliuretanica - Den Braven Group; (2006-prezent) - consultant general pentru fabrica de spuma poliuretanica - Den Braven Romania; (2003-2004) - director general-Büka Chemie (Fabrica de spuma poliuretanica-Den Braven Group); (1999-2006)  - director general-Den Braven Aerosols GmbH; (1988-1999) - director Tehnic-Cocon (in prezent Tremco-illbruck); (1961-1988)  - director tehnic pentru  controlul produsului, procesului de productie si controlul mediului - Ferro Corporation; (in prezent)-purtator de cuvant la Uniunea Europeana pentru AKPU (Asociatia Europeana a Producatorilor de Spuma Poliuretanica); -membru in grupurile de lucru pentru evaluarea riscului MDI (metil diisocianat) si TCPP (tri cloro isopropil fosfat) la Bruxelles; - membru al AKPU (organizatie ai carei membri - producatori de spuma poliuretanica reprezinta aproximativ 90% din capacitatea totala de productie din Europa, inclusiv Turcia).
Alte studii si specializari: specializari in chimie generala, inginerie chimica, chimia mediului, sistemul de  management al calitatii, specializari in productia izolantilor, adezivilor, prepolimerilor si a produselor bituminoase.
Descriere: Incepand cu acest an, Roto Romania promoveaza pe piata locala sistemul de feronerie Roto NT Designo. Principalele caracteristici ale noului sortiment sunt: instalare facila; deschidere la un unghi de 100 de grade; componente integrate total in cercevea (feronerie ascunsa); securitate sporita (clasa WK 2, cu dispozitiv antiefractie inclus in pachetul standard); posibilitatea montajului unor ansambluri cu greutate de pana la 80 kg (in viitor se vor comercializa modele care permit instalarea de ferestre cu greutate de 120 kg); integrare completa  in sistemul modular NT; accesorii suplimentare pentru cerinte speciale (de exemplu, element de restrictionare a unghiului de deschidere pentru ferestrele de mare gabarit).
Conferentiar: Dipl. ing. Richard BINDER,  director general  ROTO ROMANIA
Studii: (anul absolvirii: 1996) Facultatea de Economie, Universitatea din Stuttgart
Experienta profesionala:17 ani in domeniul sistemelor de feronerie; (in prezent) director general la Roto Romania;

 

Descriere: Nu numai diversele cerinte cu privire la siguranta, ci si presiunea exercitata de preturi si concurenta conduc sectorul productiei de ferestre catre noi strategii de comercializare si de crearea de noi sortimente. Tamplaria este astazi, pentru clientul final, un asa-numit "produs tipizat" fara elemente de diferentiere, fara marca. Din aceasta reiese ca produsul “fereastra” este usor inlocuibil, asa ca pretul este principalul factor care influenteaza decizia de cumparare. In acest context, diferentierea prin calitatea serviciilor este hotaratoare pentru a evita deprecierea preturilor si nerentabilitatea afacerii. De aceea trebuie sustinute atat cresterea cantitativa a pietei cat si sporirea calitatii. Tamplaria performanta poate fi realizata numai prin folosirea unor componente de inalta calitate. Pentru a veni in intampinarea cerintelor pietei, producatorii trebuie sa utilizeze sisteme de feronerie care sa confere rezistenta, design si siguranta ansamblurilor. 
Conferentiar: Dipl. ing. Eberhard MAMMEL, director de produs ROTO FRANK AG
Experienta profesionala: (din 1999) director de produs ROTO FRANK AG)
   - prezentare companie si sisteme Orizont 
Descriere: Prima parte a expunerii vizeaza descrierea activitatii grupului Teraplast GP (de la infiintare pana in prezent), din punct de vedere al strategiei, viziunii si valorilor manageriale. Astfel, vor fi reliefate principalele modalitati de crestere a notorietatii pe piata: crearea noii identitati a companiei, efectuarea de investitii pentru sporirea capacitatii de productie, focalizarea pe activitatile de mentenanta si cercetare, eficientizarea sistemului de vanzari si a departamentului de resurse umane, performanta manageriala si atestarea calitatii/conformitatii produselor, prin intermediul certificarilor. Ulterior, vor fi puse la dispozitia participantilor informatii tehnice de actualitate despre sistemele de profile din PVC Orizont si Orizont 5000, destinate executiei de tamplarie termoizolanta (descriere, caracteristici tehnice, avantaje ale utilizarii).
Conferentiar: Emanoil - Ioan VICIU, director general TERAPLAST - GP
Studii: (2005-2007) Universitatea tehnica Cluj- Napoca; (1970-1975) Institutul Politehnic Iasi, Facultatea de chimie si inginerie chimica, specializarea "Tehnologie chimica organica "
Experienta profesionala: (1990-prezent) director general si presedintele consiliului de administratie -  Teraplast-GP ; (1976-1990) sef sectie mase plastice; sef atelier – sectia mase plastice; sef CTC - intreprinderea materiale de constructii Bistrita; (1976) inginer - Intreprinderea de Produse din Ceramica Fina pentru constructii Cluj-Napoca; (1975) inginer - Intreprinderea Materiale de Constructii Turda.
Cursuri de specializare: (1994) CODECS - management competitiv; (2005)  Fiatest Bucuresti - comunicare in afaceri, excelenta in afaceri.


Parteneri institutionali:

Organizatori:
Asociatia Producatorilor de Materiale de Constructii din RomaniaCIROM Ministerul Fondurilor Europene AVIR ECONET ANMAR ADUCSIEAR
ROGCB BPIE AAECAHK ARACO PPTT PSCARIC
OAR UAUIM AICPS ARISIAIIROUTCBCTDS