
Referindu-se la cele mai importante aspecte ale activitatii companiei pe care o reprezinta, in prima parte a acestui an, managerul subsidiarei din tara noastra a precizat ca „60% din vanzarile pe plan local sunt reprezentate de profilele destinate fatadelor cortina, acestea fiind utilizate cu precadere pe segmentul dezvoltarilor imobiliare de tip office. Aceasta tendinta a putut fi remarcata inca de la inceputul anului in curs, astfel ca in 2016 am livrat deja - sau ne pregatim sa furnizam - produse specifice pentru proiecte importante din acest domeniu. Cota de piata detinuta de Reynaers pe segmentul tamplariei din aluminiu pentru cladirile de birouri este in prezent de 15%, iar pentru 2016 ne-am planificat o majorare de cel putin cateva procente a acesteia”.
Lansat oficial pe piata romaneasca la finele lunii aprilie 2016, MasterLine 8 este rezultatul a trei ani de teste ce s-au desfasurat in cadrul departamentului de cercetare si dezvoltare din Belgia al grupului Reynaers, unul dintre liderii europeni ai segmentului solutiilor din aluminiu destinate domeniului constructiilor. „La realizarea MasterLine 8 au contat foarte mult solicitarile executantilor colaboratori, care trebuie sa fie tot mai competitivi, dar si patru mari trenduri care pot fi remarcate in acest moment in domeniul constructiilor, mai exact sustenabilitatea, urbanizarea, siguranta si designul. Conceput pentru profesionisti, MasterLine 8 se distinge, in opinia designerilor sai, prin faptul ca este mai bun, mai subtire, mai rapid, mai simplu, mai inteligent si mai rapid decat orice alt produs lansat pana acum de Reynaers”, a declarat Daniel Popa, cu privire la noutatea prezentata cu prilejul conferintei.
Adaugă comentariu
Alte stiri:
24 mai 2017