Sergiu Ion, director economic al Cipsor Construct: „Apreciem in mod pozitiv organizarea simultana a doua conferinte, EURO-Fereastra si EURO-Constructii, intrucat firma noastra isi desfasoara activitatea atat in domeniul tamplariei termoizolante, cat si in cel al antreprizei, fiind implicata in realizarea de compartimentari interioare si confectii metalice (operatiuni ce detin o cota de 20% din vanzarile totale). Pe segmentul predominant de activitate, ne-am specializat in executia de tamplarie din PVC si aluminiu (45%), efectuarea de lucrari de placare cu materiale compozite (20%) si comercializarea de sisteme de actionare automata si a usilor sectionale industriale/de acces. Livrarile se efectueaza in mod direct atat la nivel national, cat si international, in Belgia, cu o cota de aproximativ 10% din productie. Cu prilejul primei participari la acest eveniment, speram ca vom reusi sa cunoastem si mai bine comunitatea de afaceri din care facem parte, intrucat suntem constienti de faptul ca pentru o evolutie optima a vanzarilor este nevoie sa detinem cat mai multe informatii despre piata de constructii/tamplarie si despre subiectele de actualitate aferente segmentelor respective ale economiei nationale, precum: realizarea unui montaj de calitate, derularea operatiunilor de export, lansarea de noi solutii constructive sau aplicarea marcajului CE. De asemenea, dorim sa obtinem date care sa ne ajute in demersurile proprii de a ne extinde activitatea. Anul acesta avem in derulare un proiect de dezvoltare care consta in realizarea, din fonduri proprii, a unei fabrici pentru productia de usi si ferestre din PVC si aluminiu. Totodata, vom investi in consolidarea segmentului de confectii metalice si speram ca setul de masuri adoptat ne va permite sa inregistram rezultate financiare optime. Acest lucru depinde si de colaborarea cu lantul de magazine Lidl, obiectivele pe care le-am definitivat in cursul lui 2011 permitandu-ne sa inregistram o majorare a veniturilor. Segmentul propriu de piata s-a inscris pe un trend ascendent, iar beneficiarii au inceput sa se orienteze cu precadere catre produse de calitate, incepand sa le evite pe cele care au costuri scazute. Tendinta este similara si anul acesta, motiv pentru care am decis sa investim in constructia noului spatiu de productie, pentru a putea sa asiguram atat ansambluri din gama de lux, cat si din cea economica”.
Adaugă comentariu
Alte stiri:
24 mai 2017