* Richard Binder, director general al Roto Romania: "Compania noastra a ales sa implementeze o strategie ce presupune etalarea fatisa a potentialului pe care il detine. Nu ne avantajeaza deloc ipostaza de competitor pe o piata formata din multi alti furnizori, ci dorim sa ne afirmam permanent atributul de lider al segmentului pe care activam, incercand - totodata - sa consolidam aceasta pozitie. In consecinta, chiar daca piata internationala are inca de infruntat provocarile unei crize economice prelungite, Roto se implica in continuare intens in actiuni specifice de dezvoltare, ce presupun investitii in tehnolologii de fabricatie, produse, retele de distributie, aplicatii IT de gestiune etc. Acestea sunt, in principal, elementele de baza pe care concernul nostru le vizeaza in cadrul conceptului de diferentiere pe piata de profil. Politica de consolidare a propriei pozitii competitive asigura, in acelasi timp, beneficii indiscutabile colaboratorilor nostri. In viitor, suntem decisi sa alocam fonduri substantiale si tot timpul necesar pentru a ne asigura ca hotararile luate in ceea ce priveste viitorul companiei sunt corecte si bine fundamentate. In contextul dat, participarea in calitate de partener la evenimentul EURO-Fereastra se incadreaza perfect in strategia mentionata, intrucat, in felul acesta, este reiterata intentia de a pune un accent deosebit pe performanta produselor si pe indeplinirea cu succes a obiectivelor de eficientizare energetica a constructiilor viitorului".
Adaugă comentariu